تصویر هدر بخش پست‌ها

❣𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑯𝐨𝐮𝐬𝒆❣

به وب بلک هاوس خوش اومدید🍙🤍اینجا همه چی آپ میشه🖤کلیپ،پروفایل،آموزش،رمان و کلی چیزای دیگه✨

معرفی و نظرسنجی

معرفی و نظرسنجی

| 𝒎𝒐𝒐𝒏

سلام من moon هستم. نویسنده جدید.

شاید منو تو وبباگ لیدی باگ دیده باشید که رمان 

LOVE PARTY رو بنویسم.

و اینجا هم نویسنده شدم🙃.

بفرمایید ادامه مطلب لطفا🤍🌿

 

 

خب من تازه اومدم اینجا و میخوام ببینم میخواید در چه موردی فعالیت کنم؟

راستی همینطور که از پروفایلم معلومه من آرمی هستم💜

نظرسنجی: میخواید در چه مورد فعالیت کنم؟

۱ BTS💜

۲ تک پارتی📝

۳ دانستنی❓️

۴ کیپاپ🤞

۵ مصاحبه🎤

۶ کیوت💖

۷ بازی و چالش🎧🎮

۸ چیستان 🤔

۹ درخواستی🙏

۱۰ اصلا از وب برم🙄 

خب لطفا نظرتون رو کامنت کنید.🤍🌿

تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
4 ماه پیش
سلام ماه من 2و7❤️
تصویر پروفایل 𝒎𝒐𝒐𝒏 سطح تجربه 𝒎𝒐𝒐𝒏
𝒎𝒐𝒐𝒏
4 ماه پیش
❤️❤️❤️❤️
تصویر پروفایل Zahra1392 Ahvazi سطح تجربه Zahra1392 Ahvazi
Zahra1392 Ahvazi
7 ماه پیش
۲ و ۷
تصویر پروفایل 𝒎𝒐𝒐𝒏 سطح تجربه 𝒎𝒐𝒐𝒏
𝒎𝒐𝒐𝒏
6 ماه پیش
اوکی 💙🍪
تصویر پروفایل ana سطح تجربه ana
ana
8 ماه پیش
۲
تصویر پروفایل 𝒎𝒐𝒐𝒏 سطح تجربه 𝒎𝒐𝒐𝒏
𝒎𝒐𝒐𝒏
8 ماه پیش
💙🍪
تصویر پروفایل یاسمین سطح تجربه یاسمین
یاسمین
8 ماه پیش
درخواستی هم قبوله
تصویر پروفایل 𝒎𝒐𝒐𝒏 سطح تجربه 𝒎𝒐𝒐𝒏
𝒎𝒐𝒐𝒏
8 ماه پیش
اره💚🍵
تصویر پروفایل یاسمین سطح تجربه یاسمین
یاسمین
8 ماه پیش
من هم نویسنده این وبم چی بزارم؟
تصویر پروفایل 𝒎𝒐𝒐𝒏 سطح تجربه 𝒎𝒐𝒐𝒏
𝒎𝒐𝒐𝒏
8 ماه پیش
میگم اگه میخوای رمان بنویس. چون من نمیتونم رمان بنویسم.با هر جور خودت راحتی عزیزم💙🍪
تصویر پروفایل 𝒎𝒐𝒐𝒏 سطح تجربه 𝒎𝒐𝒐𝒏
𝒎𝒐𝒐𝒏
8 ماه پیش
میگم اگه میخوای رمان بنویس. چون من نمیتونم رمان بنویسم.با هر جور خودت راحتی عزیزم💙🍪
تصویر پروفایل kimiya zaredar سطح تجربه kimiya zaredar
kimiya zaredar
8 ماه پیش
همه خوبه ولی بازی و چالش بهتره 😘🥰 باز خودت هر جور راحتی😍❤️‍🔥💋
تصویر پروفایل 𝒎𝒐𝒐𝒏 سطح تجربه 𝒎𝒐𝒐𝒏
𝒎𝒐𝒐𝒏
8 ماه پیش
مرسی عزیزم حتما💙🍪
تصویر پروفایل Emma سطح تجربه Emma
Emma
8 ماه پیش
همه شون عالی هستن عزیزم
تصویر پروفایل 𝒎𝒐𝒐𝒏 سطح تجربه 𝒎𝒐𝒐𝒏
𝒎𝒐𝒐𝒏
8 ماه پیش
میسی🥰
تصویر پروفایل R.A سطح تجربه R.A
R.A
8 ماه پیش
های ام.....به نظرم بازی و چالش ، چیستان موفق باشی
تصویر پروفایل 𝒎𝒐𝒐𝒏 سطح تجربه 𝒎𝒐𝒐𝒏
𝒎𝒐𝒐𝒏
8 ماه پیش
ممنونم.همچنین🤍🌿
تصویر پروفایل Meriya سطح تجربه Meriya
Meriya
8 ماه پیش
ام کاش رمان بزاری ولی تو لیستت نبود
تصویر پروفایل 𝒎𝒐𝒐𝒏 سطح تجربه 𝒎𝒐𝒐𝒏
𝒎𝒐𝒐𝒏
8 ماه پیش
راستش نمیتونم رمان بزارم ولی تک پارتی رو میتونم
اممم هرجور که دوست داری ولی من بنظرم از 𝐁𝐓𝐒
تصویر پروفایل 𝒎𝒐𝒐𝒏 سطح تجربه 𝒎𝒐𝒐𝒏
𝒎𝒐𝒐𝒏
8 ماه پیش
مرسی مهرسا جونم💜💜
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد