تصویر هدر بخش پست‌ها

❣𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑯𝐨𝐮𝐬𝒆❣

به وب بلک هاوس خوش اومدید🍙🤍اینجا همه چی آپ میشه🖤کلیپ،پروفایل،آموزش،رمان و کلی چیزای دیگه✨

تغییر تنفر به عشق❤️

تغییر تنفر به عشق❤️

| 𝑨𝒍𝒆𝒙𝒂𝒏𝒅𝒓𝒂

Part2

از زبان مرینت 

امروز هم مثل همیشه و قتی داشتم جواب سوالات را می نوشتم توی گوشم داد زد و داشتم زهر ترک می شدم 🍒🍓که یهو سمعکن را از داخل گوشم کشید و گوشم زخمی شد که خیلی درد داشت ولی مثل همیشه سمعکم را انداخت دور و نمی دونستم دیگه چی به مامانم بگم🍭💝

از زبان آدرین 

امروزم توی گوشش داد زدم ویهو سمعکش را کشیدم و گوشش خون اومد و اهمیتی ندادم و سمعکش را انداختم دور که یهو کلارا گفت ایندفه خیلی زیاده روی کردی😡

از زبان مرینت 

زنگ آخر بود و رفتم پیش آدرین که بازبان اشاره بهش بگم بیا باهم دوست شیم (بچه ها مرینت نمی تونه حرف بزنه)ولی ولی منو هل داد و وقتی باهاش دعوا کردم دفترم را انداخت داخل آب و پاهام خود به خودراه افتادن و و وقتی چشمام را باز کردم دیدم که تو آبم💧🌊🫐

از زبان آدرین

بهم گفت بیا باهم دوست شیم ولی من اونا هول دادم  و دفترش را تو آب انداختم بهش گفتم چی میگی که یهو رفت تو آب و فیلیکس گفت چقدر روانی هست💮🌸

فردا صبح از زبان آدرین

دیدم دباره دختره نیستش که استاد گفت آدرین تو اون را خیلی اذیت کردی حالا مادرش میخواد ببره مدرسه دیگه

ظهر از زبان آدرین 

مادرم منرا صدا زد و گفت باید بریم پیش مرینت و ازش عذر خواهی کنی و پول سمعک هاش رابدی🍆🥕

(بچه ها خوانواده آدرین فقیرن)

رفتیم بانک که دیدم مادرم تمام پسندازش 💸را گرفت و رفتیم و اون پولا را دادیم به مادر مرینت (بچه ها پول سمعک ها گرونه)

منم رفتم پیش مرینت و گفتم.......

_____________________________________خب خب این پارت هم تمام شد 🍭💝

اگر کم بود ببخشید🖤❤️

   

تصویر پروفایل Bertha سطح تجربه Bertha
Bertha
4 ماه پیش
عالی
تصویر پروفایل فاطی نرگسی سطح تجربه فاطی نرگسی
فاطی نرگسی
8 ماه پیش
خوب بید دددد
ممنون
داستانت بدک نبود خوشم اومد
ممنون تلاشم را میکنم
تصویر پروفایل Moon سطح تجربه Moon
Moon
9 ماه پیش
پارت ۷ را کی میزاری
به زودی ،اخه سرم شلوغه
تصویر پروفایل Moon سطح تجربه Moon
Moon
9 ماه پیش
داستان خوبی بود آفرین
ممنون خیلی ممنون
و آموزش هارو شروع میکنم
عزیزم ۱۰ لایک زیاده آخه این وب تازه ۴ روزه ساخته شده و برای جذب کردن خواننده باید یک کاور مستطیلی بسازی و اگر بلد نیستی خودم یکی می‌سازم و داخل پیویت میفرستم و تو نظرتو بگو
من بلد نیستم میشه راهنمایی کنی؟؟
آمم اول باید گفتمانتو بسازی اینجوریه که وقتی رفتی تو این وب و سه تا خط بالا سمت راست هست اونو میزنی و گزینه گفتمان رو میزنی و داخل اون دو تا گزینه پایین رو فعال میکنی
خیلی خیلی ممنون
انجامش دادم بازم ممنونم
اممم دیگه نمیخواد کاور مستطیلی بزاری آخه قالب رو تغییر دادیم
خیلی خوب بود
ممنون
عالی
خیلی ممنون
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد